امیر حیدری: توان بازدارندگی امروز را مدیون خون شهدا هستیم

امیر حیدری: توان بازدارندگی امروز را مدیون خون شهدا هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهدای دفاع مقدس گفت: ما امنیت و توان بازدارندگی امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

به نقل از  خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به نقش محوری این نیرو در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۴۶ هزار شهید و حضور مؤثر در عملیات‌های متعدد دفاع مقدس، یکی از محوری‌ترین نیرو‌ها بوده است و این نیرو همواره برای دفاع از مرز و بوم کشور اسلامی آماده است.

سرتیپ حیدری با اشاره به نقش نیروی زمینی در آموزش نیرو‌های جوان در دوران دفاع مقدس، گفت: نیروی زمینی ۲.۵ میلیون سرباز را در دوران دفاع مقدس آموزش داد و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد که این عدد خود بیانگر نقش محوری نزاجا در دوران جنگ تحمیلی است؛ چرا که تدبیر، سازماندهی و آموزش این تعداد نیرو، کاری بسیار بزرگ و نیازمند ارتشی توانمند با عمق استراتژیک است.


بیشتر بخوانید:

بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح با حداکثر ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی هستند


فرمانده نیروی زمینی ارتش، دفاع مقدس را تبلور عینی آیه‌های جهاد و مقاومت بیان کرد و گفت: شهدای جنگ تحمیلی مظهر ایثار و رشادت هستند و ما امنیت و توان بازدارندگی امروز را مدیون خون همین شهدا هستیم.

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر حیدری: توان بازدارندگی مدیون خون شهدا شهدای جنگ تحمیلی
[ شنبه 26 مهر 1399 ] [ 21:7 ] [ فاتح ]
[ ]